2011-12-30

Snart slut

Snart dags att summera 2011 med nån slags årskrönika av nåt slag. Men det måste jag klura lite till på:)

Igår var det dags för lite jobb igen då, började dessutom en timme tidigare för det var inventering igen :( Sen efter jobbet fördrev jag lite tid på Åhléns innan det var tid att möta upp 14 fina människor för mat på Akropolis! Blev lax för mig och det var riktigt gott!

Efter maten for vi alla vidare upp till Johanna och Anders där vi drack läsk/vin och kaffe. Mycket trevlig kväll! Men när jag kom hem efter en lååååång dag borta så var det nån som var sällskapssjuk kan jag lova! Stackars lilleman hade ju varit ensam hela långa dan.

Sen på natten vid tio i tre vaknade jag med ett ryck av att jag ströp en stor fladdermus med mina bara händer. Sjukt! Dock inte lika sjukt som min Börje Ahlstedt-dröm... Huuuh! Men jag tror att jag drömmer såna där drömmar för att jag inte alltid får utlopp för mina aggressioner. Kanske att man skulle skaffa sig en sån där boxboll :)

Inga kommentarer: