2011-12-09

Klappar!


Igår beställde jag dessa två böcker! Väntar med spänning på dom, och förhoppningsvis får jag dom på måndag! Hoppas även på att julklappen jag beställt till mig själv kommer då! En ny DVD-spelare med hårddisk. Har ju en sån sen tidigare, men för det första så är den inte kompatibel med den nya tv:n jag köpte när jag flyttade hit. Så själva hårddisken är ju värdelös (bortsett från att jag kan se det som redan är inspelat) och för ett bra tag sen strejkade själva dvd-funktionen också, den vill inte läsa skivorna helt enkelt. Så framöver blir det mer film och tv på stortv:n i stället för i datorn som det för det mesta blir nu. Kan ju dessutom koppla in min externa hårddisk till den så jag kan se på alla filmer jag har på den genom tv:n. Kanske jag kan redan nu fast jag inte vet om det??

Nu blir det senaste avsnittet av The big bang theory! Som jag längtat, det har varit uppehåll i två veckor nu.

Inga kommentarer: