2011-12-11

Sopmätt!

Ligger här som ett kolli i soffan! Har varit och käkat julbord i Skärså med mina härliga arbetskamrater + respektive! Riktigt bra julbord och lyckan var stor när vi såg att det fanns ostkaka på dessertbordet! Synd att man aldrig orkar äta så mycket som man egentligen skulle vilja bara. Det var flera timmar sen vi åt och jag är fortfarande proppad!

Hade jag orkat så skulle jag ha tagit en bild på min fina dörrkrans som Amanda gjort till mig! Men det är ju för mörkt för att det ska kunna bli en fin bild också. Det får bli i morgon om jag kommer ihåg. Är ju faktiskt ledig då så jag ska ägna dagen åt att göra mer julgodis. Började lite smått igår med att göra apelsinchokladfudge, dom blev faktiskt riktigt bra!

Nä, om man skulle göra en kraftansträngning och gå och fixa lite te kanske... Dessutom släppa in Franco som är ute i kylan. Han är ju inte riktigt van vid minusgrader eftersom han mestadels är inomhus. Till våren ska jag vänja honom vid att vara ute hela dagarna.

Ska nog ta en "Hangover-maraton" ikväll. Om man nu kan kalla det maraton när det endast är två filmer?

Inga kommentarer: