2011-12-06

Tröttmössa!

Såhär känner jag mig oftast om mornarna. Nu VET jag att jag inte ska klaga för att jag inte har några barn osv. men det är ju ett faktum att jag är väldigt morgontrött och har alltid varit. Jag är en kvällsmänniska helt enkelt!

Igår morse vaknade jag av att Amanda ringde och undrade vart jag var. Då var klockan fem över nio. Och jag måste säga att jag var totalt väck i skallen, för jag hade ju inte ett minne av att klockan min ringt och att jag uppenbarligen stängt av den i stället för snoozat. Och dessutom vet jag att jag en bra stund höll i den ringande telefonen och tänkte att sådär brukar väl inte displayen se ut när klockan ringer. Jag såg ju att det stod jobbet så efter en stund gick det upp ett ljus och jag kunde svara, haha! Amanda sa sen att det dröjt jättelänge innan jag svarat. Det var bara till att sätta igång turbon och ta sig till jobbet...

I morse var det dock annat. Vaknade innan klockan faktiskt. Dock inte av pigghet utan av den förbannade mensvärken! :( Så ont som jag haft idag var det länge sen jag hade. Svanken gör riktigt ont fortfarande. Och folk säger att det är 10 gånger värre att föda barn... Fy, då är jag inget vidare sugen på det!

En ipren och nåt att äta blir det nog nu, medan jag kollar på dagens avsnitt av julkalendern och sen lite serier.

1 kommentar:

Marius sa...

Ja garage ær helt topp nu,bil hel-eter med all skraping ær ju annars det værsta med vinteren!!

Uff,trøkig start med å sova øver,ær ju så lætt hænt å slå av isf før å snozza...

Ja vi kommer hem på måndagen å stannar till søndagen.. Nyårskvællen skall vi fira hemma med barna men tænkte å Hitta på nått på dagen evt,vet inte om det ær nått i orbaden som vanligt?
Borde ju absolut hitta på nått en dag/kveld.skall ta å se øver planene!
Tirsdagen skall vi fira jul afton igen så hoppas lite på att tomten,å hans familj kanskje kommer på besøk då:)

Kram