2011-12-01

Frieri

Jag såg det första avsnittet av den nya säsongen av Kär och galen när det sändes för 2 veckor sen eller när det var. Och det gör jag inte igen! Usch så hemskt jag tyckte det var! Har lite svårt för det här med att gifta sig i tv. Och det här med frieri "in public"... Om det skulle vara så att nån skulle fria till mig nån gång (troligt, haha) så ska han då vara mycket medveten om innan att han ABSOLUT INTE ska göra det när det är nån annan människa närvarande. Inte heller ska han ge mig röda rosor, men det är ett helt annat kapitel. Jag kan inte tänka mig nåt värre än att nån ska fria till mig typ på en släktmiddag, på scenen på ett event eller nåt dylikt. Vet inte varför men jag kan drömma mardrömmar om sånt. Jag har full förståelse för folk som gillar sånt, men det är inget för mig.

Nä nu måste jag sluta tänka på det där innan jag blir uppskrämd ;) Ska ta och kolla om året julkalender är nåt att se (klår knappast Sunes jul!) Och sen blir det nog ett par avsnitt av Glee!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror nog denna kalender kan bli bra =)