2011-12-31

Summering!

Hur har 2011 varit?
Jag måste säga att det har varit ett bra år. Kanske inga världsomfattande händelser i mitt liv, men har många fina minnen att se tillbaka på.

Blev du kär 2011?
Fell out of love skulle man väl kunna säga.

Vad önskar du att du gjort mer under 2011?
Lite mer hälsosamma grejer antar jag. Kan ju inte skryta med några vidare bedrifter på den fronten.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Latat mig?

Vem har du umgåtts med mest?
Ja, hur jag än räknar så kan det inte bli nån annan än Amanda.




Bästa minnet från 2011?
Hmm, jävligt svår fråga måste jag säga. Påsken i Åre ligger väldigt bra till där faktiskt.

Är det nåt du saknat 2011?
Nja, vet inte riktigt vad det skulle vara? Lite mera kärlek i livet då kanske.

Var du gladare eller lessnare jämfört med tidigare år?
Kan inte minnas att jag varit särskilt lessen alls. Humöret har väl varit lite sisådär under hösten, men lessen har jag inte varit. Så det får bli gladare på den frågan :D

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Dum fråga, för det första så har man ju inte råd att ha fler partykvällar än hemmakvällar, sen har man ju knappast tid/ork till det. Och jag är ju dessutom 31 ;)

Vem/vilka saknade du?
Erika har jag saknat då jag inte har träffat henne på hela året :( Och under det senaste halvåret har jag stundvis haft riktiga attacker av saknad av Malin, Aminda och Minnea. Inte så kul att ha vänner så långt borta. I början av året saknade jag ju C också, men det gick över.

Största misstaget?
Finns två. En sak som jag ångrar att jag INTE gjorde och en sak som jag ångrar ATT jag gjorde. Och båda är i princip samma sak, hur motsägelsefullt det än kan låta. En sak till jag ångrar lite smått är att jag inte ställde undan dammsugaren, då hade jag sluppit bruten tå på min födelsedag.

Hur många hade du sex med?
Räknar jag 1+1 så blir det 2

Tror du att 2012 kommer att bli ett bättre år än 2011?
Ja jag tror faktiskt det. Och hoppas givetvis på det!

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Mycket mycket! Men ska jag nämna nåt så var det att få vara med på Mari och Johans bröllop! Underbart!

Hur många kysste du?
Ja, det blir väl antagligen två där med då. Kan inte minnas att jag kysst nån mer...? Pussat möjligen.


Inga hångelbilder direkt, men det var det närmsta jag kunde hitta. Haha!

Har du några löften inför 2012?
Nä inga löften direkt, för jag lyckas ju aldrig hålla dom. Däremot har jag väl några önskemål sådär. Träna upp min rygg är ett nödvändigt sådant!

Har du haft ett förhållande under 2011?
Förhållande är väl att ta i, men nåt var det väl alla fall.

Vilka länder besökte du?
Schweiz och Italien





Vad ser du mest fram emot ?2012
Just nu ser jag mest fram emot min klipptid på måndag! Ser såklart även fram emot resan till Bordeaux i sommar :)

Bästa köpet?
Utan minsta tvekan så är det min iPhone! Älskar skiten! Och just det, min nya bil också såklart! Har ju ända sen jag var riktigt liten drömt om att få äga en "långvolvo", och det gör jag nu!



Gjorde du nåt du aldrig gjort förut?
Ja antagligen flera saker. Men jag flög själv för första gången (ja, alltså utan sällskap. Det var ju såklart inte jag som flög själva planet)

Vad gjorde du på din födelsedag?
Måste säga att jag hade en riktigt bra födelsedag. Först linkade jag ju omkring med ond tå på jobbet hela dan. Åt tårta. Sen på kvällen satt jag och Amanda på jobbet och drack mousserande jordgubbsvin innan vi köpte med oss thaimat som vi åt på Långnäs med sällskap av några fler töser. Vi åkte linbana och var på fredagsrocken! Vädret var fullkomligt fantastiskt och en kille trodde att jag fyllde 19 :D En dag då jag verkligen kände mig riktigt lycklig!! Att jag blev lite äldre är sånt man lättare kan ta då.



1 kommentar:

stina sa...

kul att läsa en sammanfattning. önskar dig ett riktigt gott 2012! hoppas det får bli ditt år! kram. ps jag älskar min iphone ;)