2009-03-17

Arger som en varger

Idag har jag inte varit på nåt vidare bra humör, men det var inga problem att vara trevlig mot kunderna idag. Nä för nu var det liksom bara mig själv jag var arg på.
Packade i ordning en påse med mackor, matlåda, hyrfilmer som ska tillbaka till cdon, en bok som Amanda ska låna av mig och en bok att läsa lite i på lunchen. Och när jag kom till jobbet och skulle lägga in matlådan i kylskåpet låg enbart en plattång i påsen... Påsen jag packade var svart, påsen jag hade med mig var vit. Hur jävla svårt kan det va???
Men man ska kanske inte ha så höga krav nu när man är så trött som man är? Jag åkte ju till jobbet allafall och ingen annanstans.

Så det var bara att gå till NK och köpa frukostmacka och sen köpa nåt att äta på lunchen. Jag kan inte ens tänka på det utan att bli vansinnig på mig själv.
Mycket gnäll nu känner jag, men jag ser allafall fram emot att träffa Stina för lunch i veckan=)

1 kommentar:

Anonym sa...

men du kan iaf få väldigt rakt hår;) Jag förstår, man kan gräma sig över saker och det förstör en hel dag. "Imorgon är en ny dag, utan några misstag".. hoppas allt är bra iaf. Var rädd om dej.