2009-03-19

Berg- och dalbana

Idag har humöret farit upp och ner som en jojo. Blev på väldigt bra humör i morse när jag såg en bil (modell stålmusen för er som vet) som hade en sån där uppvridningsnyckel, som man hade på gamla leksaker när det inte fanns batterier, bak på bilen. Tyckte det var jättegulligt och roligt! Behöver inte mer än så för att bli på bra humör. Men det försvann ganska fort när jag kommit till jobbet. Ska kanske inte gå in mer på det här, men jag kan säga att jag tycker att man ibland ska tänka sig lite för innan man gnäller om saker... Sen fick jag ju två gånger ligga på knäna och torka upp vatten efter att det blivit översvämmning också.

Men sen blev det lunch och jag blev genast på bra humör igen! Käkade lunch på Krokanen med bästa Stina och Noah! Så kul! Synd att man bara har en timmes lunch. Jag ville ju sitta och prata många timmar.

Hann sen med ytterligare en sväng med dåligt humör på eftermiddagen. Fick även nåt bra sagt! Men innan det var dags att åka hem hade jag blivit på bra humör igen=)
Vette sjutton om det är att jag är trött och utarbetad som gör att jag har såna moodswings eller om det är för att jag bytte p-pillersort nyligen. Det är ju ganska svårt att veta.
Drömmer mig långt långt bort!

Inga kommentarer: