2009-03-28

Robinson

Har ju kollat lite på nya Robinson och har några funderingar angående detta:

Sen när är det praktiskt/lämpligt/snyggt/passande att ha pärlhalsband på sig i träsket?

Är det bara jag, eller är det rätt förnedrande att erkänna i tv att man bajsat på sig?? Men det är kanske sånt man får räkna med när man äter myror och alger...

Myrkiss???

Jag kan ju tycka att man borde förstått, efter alla tidigare säsonger av Robinson, att det inte handlar om en sol- och badsemester på en paradisö. Hade det varit det hade jag ansökt om en plats genast!
Tycker faktiskt jag gjort mig förtjänt av att ligga under ett parasoll och läsa böcker en vecka eller två nu.

1 kommentar:

Hanna sa...

Heej! Tack för din söta kommentar.
Flätan var fusk. Det var en toppenkväll igår. Ta och läs en kurs vettja så kan du följa med nästa gång, jag rekomenderar:)
Fan, nu har jag missat båda robinson avsnitten. Jag vill se. Ha en underbar dag. Kramar