2009-03-11

Sommarens favvo redan utsedd!

Vet inte egentligen vad jag ska skriva om, är riktigt trött. Men bättre än det var igår allafall, då var jag snäppet från döden tror jag. Men kom jag i säng tidigt ändå? Nej...
Nog för att jag gillar att sova va, men man missar ju massa tid då.
Mycket att göra på jobbet nu, man märker inte av några finanskriser precis. Och jag befarar att det blir mera framöver... Tur att jag trivs som fisken!

Tjejmässa på Scandic på fredag, det ska bli riktigt kul! Även om det kommer att bli en lång dag och jag kanske inte direkt kommer hinna kolla runt så mycket där då jag fått "datatjänst".

Fick Vagabond hem i brevlådan idag!! Alltid delade känslor då, det är ju kul att bläddra i den men man blir ju så snablarns ressugen också...

1 kommentar:

Anonym sa...

vi får allt ta o ses nästa vecka, du slutar inte tidigare nån dag? annars får vi ta en lucnh för noah gör ju natt sen rätt tidigt :)