2009-03-18

Bättre idag!

Idag är jag lite gladare! Dels för att jag kom ihåg min mat i morse och dels för att vi fick tårta på jobbet!
Lena fyller 60 idag så hon bjöd på blåbärstårta. Själv befinner hon sig i en annan världsdel men hon beställde och betalade tårtan för två veckor sen och jag fick det superhemliga och mycket viktiga uppdraget att hålla tyst om detta och även gå och hämta tårtan idag. Klarade mitt uppdrag med bravur måste jag säga!

Nästa vecka när lönen gör ett snabbt inhopp på kontot ska jag försöka hinna på den innan den försvinner och gå till hälsokost och införskaffa mig en flaska Chi san. Har från två källor hört att det ska vara bra mot trötthet. Väl värt att prova! Det kan ju inte bli värre än det redan är allafall.
Nu ser jag närmast fram emot lunch på Symfoni med Stina och Noah i morgon! Sen ser jag fram emot en lördag då jag inte jobbar... Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska oxå gå till hälsokosten men jag tänkte testa rosenrot eller vad det heter för det har jag blivit tipsad om ;-)
Och håller med om att det ska bli skönt med ledig helg! Hoppas på fint väder så man kan motionera lite oxå =)
Tyvärr så är Oscar rädd för dammsugaren, verkar som om alla utom jag är det just nu ;-)
Kram kram

Anonym sa...

Oj så länge, fattade som om du är ledig nu på lördag =/