2009-03-06

Lova!

Nu har mina två semesterdagar passerat, och det har varit två underbart sköna dagar. Vaknade vid nio igår och sen åt jag frukost och kollade på Oprah och Rachael Ray. Invigde sedan mina vinterskor på en promenad runt Norränge. Smög försiktigt förbi den där grävlingen som låg vid vägkanten så att jag inte skulle väcka honom...
Sen blev det en varm dusch och såg sen några avsnitt av Beverly Hills (är helt inne i det nu, sååå kul att kolla på dom gamla avsnitten).
Framåt kvällen hämtade jag min syster i Bollnäs. Vi käkade hos päronen sen tog vi vägen förbi glassdisken på Ica innan vi for hem till Forneby. Lea blev glad att få träffa sin ostkroksmoster igen. Vi sjöng och skrålade till Singstar tills vi inte kunde sjunga mer. Sen kollade vi på en rolig film, Baby mama. Älskar Amy Poehler!

Idag klev vi upp i tid och åkte ner till Bollnäs. Sofie hade en tid bokad på mitt jobb och jag hade samtidigt en tid hos Linnéa. Var ju som sagt nästan ett år sen jag klippte mig, men trots det behövde hon bara ta drygt 3 cm på topparna. Men hon klippte upp det rätt mycket för att få lite liv i det. Supernöjd som alltid!! Ska mycket till innan man byter frisör.

Efter solglasögonprovande (fasen vad mycket snygga solglasögon det finns) och shoppande och lägenhetstittande hos Carro så for vi till Jennie och Lovalisa!! Så söt att äggstockarna höll på att få spel. God fika fick vi också! Kul att Thomas kom hem så vi hann träffa honom också.
Jag har ännu inte köpt ett enda par solisar i år! Och då har det hunnit bli mars vill jag påpeka. Men var inte oroliga gott folk, jag hinner! Har span på ett par, minst.

Inga kommentarer: