2009-03-14

Måste först säga att jag är glad att jag överlevt denna veckan med livet i behåll. Idag efter jobbet kändes det som ett stort projekt att överhuvudtaget ta sig hem till Arbrå. Men jag lyckades, gjorde ett stopp på Hans-Jons för lite köttbullar först. Sen har jag bara legat i sängen eller soffan. Ätit två glassar och några ostkrokar.
Tjejmässan då; var såklart jättekul! Men varmt och jobbigt. Hann tyvärr inte kolla runt så mycket hos dom andra utställarna då jag hade fullt upp. Gick ifrån en stund och kollade på modevisningen allafall och jag är jättestolt över bästa Anne-Marie som gick modell! Men det tär lite på en Anna med att jobba 9:00-22:15 när man dessutom jobbat hela veckan innan. Att dessutom behöva kliva upp och jobba dan efter är dödens. Minns inte att jag någonsin varit så trött efter en lördag innan. Så trött att jag inte ens kunde sova middag.
Melodifestivalen då;
* Petra Mede är sjukt rolig! Jag har garvat som en tok här hemma.
* Vafan är det för fel på svenska folket, dom saknar ju helt omdöme???
* Jag gillar visserligen den där gap och skrik-låten, men vinna? Nä ru!
* Saknade Martin Rolinski att vila ögonen på. (eller vila är väl fel ord, verkligen anstränga sig för att suga åt sig den där heta blicken stämmer bättre)
* Vita frackar? Kan tävla i VM i osmaklighet (men om dom bara frågat hade jag kunnat ställa upp som den där tjejen snygg-Erik hånglade med i början, gratis)
* Alcazar skulle ha vunnit!
* Måns är söt! Han hade också fått vinna.
* Nu ska jag lägga mig innan jag kräks av trötthet. Godernatt!

Inga kommentarer: