2011-05-21

Lillasystrarnas dag!

Den 21:a maj har lillasystrarna bråttom till världen! För 27 år sen föddes min älskade lillasyster med en jäkla fart hemma i soffan. I morse fick Lukas sin älskade lillasyster som också var väldigt snabb, men mamma Helena hann till BB allafall:)

Så himla roligt att lilla Ella föddes just på Sofies födelsedag! Sofie och Helena har ju följts åt ända sen BB eftersom Helena föddes dan efter Sofie och alltså fyller år i morgon! Finare present kunde Sofie ju inte få!

Nu längtar jag efter att få träffa den lilla prinsessan! Och även det andra födelsedagsbarnet som jag får träffa om 1½ vecka!

En mycket glädjande dag idag alltså! Firade lite ikväll med glass, jordgubbar och kolasås som jag gjort själv genom att koka en burk med kondenserad mjölk i ca 4 timmar! Mycket gott faktiskt! Tänkte ta en bild på det och lägga in men glömde bort mig och åt upp allt. Kanske det blir en i morgon för jag har ju mycket kola kvar:)

Inga kommentarer: