2011-05-09

Mysmåndag!

Har ju en extra ledig dag den här helgen! Himla härligt faktiskt. Började dagen med frukost på altanen, äggröra, bacon och te! Sen satt jag ute lite och började på en ny bok. Sen gjorde jag en fullkomligt onödig bilresa från Hans-Jons till Tallbacken, men har man ny bil så får man! Jag, Cissi och Othilia tog oss en liten promenad runt byn och såg en del galenskaper... haha! Shoppade lite på Aftek och gick sen hemåt lagom till att Anton kom hem med mormor och morfar. Fikade och busade lite. Jag blev mer eller mindre tvingad att spela bandy med Anton nere i källaren, bara det att han fick en klubba och jag en pingisracket. Sen hoppade vi studsmatta också! Det måste ju vara grymt bra träning, för jävlar vad det tar på benen efter ett tag.

Sen har jag bara ätit och donat lite här hemma (eller ja, hos mamma och pappa, men det är ju här jag haft hemma längst). Melvin ligger just nu i min väska. Vet inte om han är rädd att jag ska åka ifrån honom eller vad det är, hihi:-)



Inga kommentarer: