2011-05-26

Nu är det klippt!

Alltså, jag kan INTE fota mig själv utan att det ser mongo ut! Hur gör alla andra?? Får alltid fula miner och konstiga vinklar.

Jaja, jag trotsar dom fula bilderna för jag förmodar att det inte duger med att bara säga att jag klippte av MASSA hår och ni nöjer er med det;-) Känner mig ett kilo lättare och är verkligen supernöjd! Linnéa vet vad hon gör! Verkade som mina jobbarkompisar också gillade det. Farmor däremot, ärligheten själv, sa: "Men vad har du gjort av lockarna?" Som att jag skulle ha lockar liksom... Huvudsaken är ändå att jag fått det klippt nu och att jag själv trivs!

Tröttande dag på jobbet även idag. En lite lustig sak hände idag. Varje dag kommer ju flera paketleverantörer till oss med diverse paket. Amanda har sin favorit bland dessa. Paketkillen heter han! Nä, det gör han ju givetvis inte men det är så han kallas av oss, säger man paketkillen så är det just han vi menar och inte nån av dom andra. Vi har liksom funderat på i några år (typ 2-3) vad han egentligen heter och hade två förslag på vad han passar att heta (Henrik eller Tobias) För ett år sen en dag när Amanda var ledig stannade han hos oss i typ 20 minuter och kollade/köpte solglasögon. Himla roligt att hon var ledig just den dan då:) Idag var han också in i ett privat ärende, och vem är borta om inte just Amanda! Haha! Och det sjuka är att jag nu fått veta att han faktiskt heter Henrik! Lustigt! Ska bli roligt att få berätta det för Amanda när hon kommer hem från värmen!

4 kommentarer:

stina sa...

blev jättefint!!! du vet att man kan fota sig sjäv väldigt lätt med iphonen va? :) även fast man alltid ser väldigt tillgjord ut....kramar till dig. vet du hur det blir den 2e juni än?

Svorsken sa...

Snyggt!!

Hanna sa...

Oj, vem kan den killen vara måntro :) Du är supersnygg i håret!! Stor kram

Erika sa...

Superfint blev det! Visst är det skönt att kapa av det? Man känner sig verkligen mycket lättare! =)

Hihi, näe det var så pass långgrunt så det var inte på värsta viset, men det räckte med att gå ut, fota och gå upp! =)

Tror att vi kommer ge pengar.. Har inte hört nåt annat! Det är jättesvårt! Hoppas ni kommer på nåt annars funkar ju pengar alltid!

Kramar!!