2011-05-13

Nya pjuck!

Hmm, skrev ju ett inlägg igår som nu inte syns?? Märkligt! Det handlade alla fall om att forden är såld och att det faktiskt kändes lite konstigt att göra det. Men jag älskar ju min fina Volvo!

Idag har det definitivt varit den längsta dagen i världshistorien! Den tog liksom aldrig slut, på eftermiddagen kunde jag svära på att klockan snarare gick bakåt:( På lunchen var jag ute och köpte doppresenter och ett par dösnygga skor! (enligt min smak alltså) Jag är verkligen kräsen när det gäller skor måste jag säga så när jag väl hittar ett par som duger så måste jag ju slå till, nästan oavsett vad dom kostar;) Nu tycker jag ju inte att den dåliga bilden gör skorna rättvisa, men ni får föreställa er:)

Nu ska jag nog ta av mig dom, för jag känner mig rätt fånig när jag går omkring i klackskor och t-shirt bara. Ska smörja in mig med lite brun utan sol och sen slå in Othilias presenter! Köpte fint papper idag! Och nej, jag VET att det inte var nåt jag behövde. Men inatt drömde jag att det öppnat en affär som bara sålde presentpapper och snören, rena himmelriket alltså, och jag köpte 13 rullar. Så då kändes det ju faktiskt fjuttigt med två rullar.
Jag är så ressugen så att jag håller på att gå åt just nu. VILL VILL VILL!!! Klurar lite på det där... Ska åka till Schweiz och hälsa på min kompis Emma i slutet av sommaren alla fall, men jag är även sugen på en veckas badsemester tror jag. Sardinien, Sicilien eller Grekland. Om jag får nån med mig...??

1 kommentar:

Erika sa...

Ohhh vilka snygga skor!! Skitsnygga och passar typ till allt! =)