2010-04-22

Bedrövlig

Jag har ju glömt att visa den här fina "kistan" jag fick av min syster när hon kom hem från Norge:) Den är så fin! Men jag har inte klurat ut vad jag ska ha i den än, och inte heller vart den ska få stå.

Nu har klockan passerat 22:00 och hur många pinaler har jag packat då? När jag räknar kommer jag fram till noll grejer. Hopplös är jag! Ska dessutom fixa ett paket och några mackor till resan. Tycker att det brukar vara så äckliga mackor på tågen.

Datorn ska få följa med på resan, så jag har nåt att sysselsätta mig med på tåget tex. Ska nog ta med några skivor med Vänner tror jag, och SATC kanske.

Men det är ju lite svårt att ta sig för att packa när man zappar mellan hockey (heja DIF) och A walk to remember och lyssnar på Spotify.

Innan jag somnar ska jag dessutom hinna läsa ut boken. Har inte alls många sidor kvar nu. Läste som vanligt på lunchen, och fick kämpa lite mot tårarna där ett tag. Vill ju inte se alldeles rödsprängd ut på jobbet. Dålig reklam känns det som, haha!
LÄS DEN BOKEN!!! Riktigt bra!

Frågan är vad man ska läsa härnäst? Har så svårt att bestämma mig.

2 kommentarer:

Svorsken sa...

Survete= typ grinig.... sådær små grinig barn blir nær dom ær sjuka/trøtta...

Hoppas resan gick bra,Linkøping ær en fin stad å dem har himla god glass dær på ett stælle vid ett torg!
bra beskrivning hva?=p
trevlig helg!

stina sa...

tycker boken känns bekant, vad handlar den om?
sjuukt snygg väska!!!
kram