2010-04-26

Lite från helgen









Några bilder från min härliga helg!

Var lite orolig för min utstyrsel innan jag åkte eftersom klänningen inte kändes så bra när jag provade den nån dag innan. Så jag lånade en klänning av Sofie som jag hade med mig i reserv, men tack vare ett par underbara strumpbyxor av shape up-modell så kändes det riktigt bra! Skorna lyckades jag ha på mig hela kvällen också men fötterna gjorde riktigt ont på slutet, aj aj aj! Så mina platta skor släpade jag förgäves:)

Tårarna rann på mig FÖRE och EFTER vigseln! Allergi tror jag... Bröllopet var fint och Emma var så vacker! Jag tycker det är jättekul att gå på bröllop och är jätteglad att jag har ytterligare ett att se fram emot det här året men jag känner också att jag faktiskt aldrig nånsin skulle vilja stå längst fram i en kyrka med massa folk som tittar på. Därmed inte sagt att jag inte skulle vilja gifta mig, men jag vill göra det mer privat. Fest kan man ju ha ändå!

Anyway, trevlig bröllopsfest och sällskapet vid bordet var trevliga! God mat och drickbart vin! (jag är ju ingen störrevinfantast så att det är drickbart är ett gott betyg)

Underbart med hotellfrulle två mornar på rad kan jag lova. Erika sa att hon aldrig sett mig äta så mycket (och jag funderar på varför kläderna krymper)

Tågresan hem var inget vidare kul, hade såååååå tråkigt! Trångt och massa fruntimmer som pratade konstant. Men mellan Gävle och Arbrå hade jag tillgång till uttag allafall så då kollade jag på tre avsnitt av Vänner <3

2 kommentarer:

Åsa sa...

Vilken helg hörrö!!! Både bruden och du var mycket vacker. Synd bara att tågresan hem inte va nå kul. Sånt kan förstöra så mycke.

;)

stina sa...

snygging!
åh vad kul med bröllop.
jag vill ju veta allt.
vad ni åt och var det många tal osv osv osv :)