2010-04-07

Halva veckan avklarad!

Usch idag är det en sån där dag man kunnat hoppa över. Känner mig lite låg just nu, okänd orsak. Men det har säkert gått över när jag vaknar i morgon.
Funderade på att kolla på en film, men den filmen jag tänkt se ska visst vara sorglig så jag avvaktar med den tills jag känner mig på bättre humör och ser nåt avsnitt av cougar town i stället:)

Tån är mycket bättre nu, lite svullen och blå men börjar kunna gå normalt allafall:) Hoppas bara på att den är helt bra när det är dags att klämma ner fossingarna i klackisar på bröllopet den 24:e. Tur att jag inte måste ha dom på mig idag, för det hade inte gått.

1 kommentar:

stina sa...

haha ja jag är den ekonomiska i vårt äktenskap så var lite svårövertalad ;)
ja för mig är thailand att gå i flipflops, shorts och bikiniöverdel och är man på ett snobbigt hotell kände man sig plötsligt lite white trash. och livrädd att noah skulle pajja nåt fint haha.
näe inget mer lyxhotell. däremot tycker jag dt ska satsa på thailand, träffar många som reser själva och man lär känna sjukt mkt människor och allt är så avslappnat.
kramar