2010-04-30

Valborg


Blir inget särskilt firande för mig idag. Ska jag vara ärlig vet jag inte ens vad man ska fira den här dagen? Är det att våren är här eller?? Det är ju visserligen en mycket bra anledning att fira om det är så.

Men nån värme är det ju inte att snacka om precis. Den här helgen för 10 år sen var det jättevarmt i Göteborg där jag bodde då. Jobbade visserligen hela helgen så jag hade ju inte helt mycket nytta av det, men jag satt på Avenyn och åt glass i kortärmat vid 21:) Var ju även i Göteborg förra Valborgshelgen. Bilderna är från dess. Hade en underbar helg hos min kära vän Erika. Mitt hår var mycket ljusare och kortare då:)

Det bästa med den här dan var att den gick fort, vi var inte så många som jobbade så det rörde på sig rätt bra, särskilt på förmiddagen och sen stängde vi ju redan 16:00.

Nu väntar jag på att mina strips ska bli klara och då ska jag äta dom med körv! Blir nog te och en hallonmunk till efterrätt. Tänkte även se nån film.

Hoppas ni alla söta har en trevlig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej vad fin du är :) skulle gärna vilja ha kontakt med dig, bor i bollnäs :) 28 år maila mig eller msn

jaggajagg@live.se

stina sa...

haha vilken rolig kommentar jag ser här. här går det bra ;)
mysigt med att sitta på filten så där. ÄLSKAR VÅRENN! jag tror vi har varmare än er men idag var det kallt brrrrrrr.
hoppas helgen e bra! kram