2010-04-02

Låååångfredag!

Var så ljuvligt skönt när klockan slog 16:00 igår och man fick gå hem! Det är så lyxigt ska ni veta. Det kändes som att man inte klarat jobba en timme till efter veckan som varit.
Trängas i påsktrafiken på väg hem och sen skynda mig att dammsuga och plocka lite innan snabbdusch och ombyte. Malin och lilltösen kom vid kvart över fem. Senare drog vi oss mot byn där vi samlades 12 damer på Esplanaden för att käka:)

Hur söt är inte den här lilla då? En sån liten goding!
Betydligt mer lik far sin än Aminda som är en kopia av Malin.

Vi fortsatte sen hemma hos mig med kaffe/te och marängswiss! Tyvärr var man väl lite för trött egentligen men vi hade det riktigt trevligt!

Och lika som kvällen före kunde jag INTE somna trots att jag var trött som ett as. Vi har varit lite kort om folk på jobbet den här veckan så dom som har jobbat har ju fått jobba för två i princip. Helt slut har man varit varenda kväll. Men ändå har jag inte kunnat somna, kan inte säga om det är kroppen eller hjärnan som inte kunnat slappna av, eller rent av en kombination?

När jag är såhär trött och slutkörd får jag ofta ett enormt bekräftelsebehov också. Jag VET att jag är bra och snäll och allt det där man vill höra, men ibland behöver man faktiskt få höra det av nån också.

Nu ska jag göra mig en kopp te och sen får vi se vad långfredagen har att bjuda på.

2 kommentarer:

Svorsken sa...

Åh vad søt hon ær!
Låter som en hærlig kvæll iaf,trots trøtthet!
Ja,vi skall till stan idag vid 13,lunch & buspalats men sen skall vi hem till hansjons så då kan vi ses nått på eftermiddagen!

Erika sa...

Vilken sötnos! Ni verkar haft en härlig dag!

Ja det är så härligt med lite vår i luften!

Uscj så jobbigt när man är så där övertrött att man inte kan sova! Tror att man ska slockna bara man lägger sig men inte! Hoppas du är lite piggare idag!

Jag tyckte också Änglar och Demoner filmen var bättre än ettan, men som du säger, böckerna är ju i en klass för sig! Vet du om dom gjort film på den sista? Den är jag spänd på hur den är som film! Boken var ju grym!!

Hoppas du har en mysig helg! Puss och kram!