2010-04-04

Påskdagen redan

Den här påskhelgen som kändes så lång innan den börjat verkar helt plötsligt väldigt kort nu när den snart är över. Bara morgondagen kvar nu tyvärr. Och kvällen då såklart som spenderas i soffan med tv och film. Kanske lite chips och snask också.
Börjar med Gossip girl och jordgubbste!

Bjuder er på två bilder från gårdagskvällen. Bilden på Malin och Hanna är såå fin!
Velade precis hela dagen om jag skulle ut eller inte, men valde tillslut att hänga med. Man lever ju faktiskt bara en gång. Förfest i Malins nya lya på stan. Mycket trevligt hade vi!! Lite väl sjukt att Joel är så pass gammal att man träffar på honom på krogen bara:)

Tyvärr gick vi ut på fel krog, var jättelite folk på Tuppens. Träffade några bekanta ansikten men inte så mycket mer. Dansade väldigt mycket istället.

Och sen blev det nattbuss hem till Arbrå. Sov på Hans-Jons då jag har lite väl långt till mig i klackar.

Tycker att det är alldeles för mycket snö kvar, men staketet syns mer nu än det gjort på hela vintern. Innan det började smälta syntes det inte alls. Melvin är också glad att det blir vår, det kommer ju mycket smaskiga kusar då!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hej, vad roligt att ni kom till Malin:) Jag kikar ju in här nästan varje dag så det är skojjigt att få träffa dig på riktigt också haha. Hoppas du hade kul ute. Det var ju skit lite folk, men jag va jätte nöjd med kvällen iaf. Stor stor kram

Svorsken sa...

Haha,nej ja tror aldrig min syster blir kyrktærna faktist:))
Fina tjejer på bilderna!
Hoppas ni hadde skoj!!