2010-04-08

Keep on loving you

Det bra humöret kom tillbaka redan igårkväll faktiskt. Satt och lyssnade på massa bra musik på spotify och det räckte:) Just nu är jag på riktigt bra humör!

Känns bra att helgen kommer extra fort den här veckan eftersom man var ledig i måndags. Nästa vecka blir en aningens längre dock, med tanke på att jag jobbar mån-lör då.

Blev lite inspirerad av Amanda till att lyssna på massa gamla svenska godingar. Just nu är det Kung över ängarna med Drängarna. Haha! Som en riktig man med Kenneth and the knutters... Klassisk!

Jag kan tillägga att jag lyssnar på normala låtar också!

1 kommentar:

Svorsken sa...

det ær ju så hærligt å høra på gamla låtar dær minnena flødar!!

åh du kan gærna få min balkong mot græsmatta,har hællre det ja:)

hoppas du har en bra helg!
puss&kram