2010-04-10

Drömmer mig bort!









Som många av er vet så funderar jag på resa till hösten. För att fira mina 30 första år i livet:) Men det är lite klurigt tycker jag. Det finns ju mängder av ställen i världen jag vill åka till.

Det är ju inte heller så lätt med tanke på att jag kanske inte har nåt sällskap. Vissa resor vill jag inte gärna göra ensam. Eventuellt kanske lillasyster följer med, det beror på hennes planer för hösten. Det som ligger närmast till hands är faktiskt USA på ett eller annat vis. New York, Las Vegas och Los Angeles är det jag klurar mellan på olika vis. Kombinarar i huvudet på olika vis, LA + Vegas? Vegas + NYC? LA + NYC? Det ultimata vore nog alla tre städerna kombinerat men det kan nog bli lite väl dyrt. Ett annat alternativ som ploppade upp i skallen på mig idag är ju att kombinerna nån av städerna med Mexico eller nån karibisk ö. Men alla dessa alternativ vill jag ha nån med mig på.

Åker jag ensam kan det nog faktiskt tänkas bli "bara" New York.
Jag får drömma och fundera ett tag till tills jag vet mer hur mycket slantar jag har att röra mig med och om jag får sällskap eller inte.

Inga kommentarer: